Webaudit kérdőív

Lépés 1 / 7

14%

Webaudit Indítása

Név(Kötelező)
Adataidat bizalmasan kezeljük, ahogyan az adott válaszaidat is!(Kötelező)
Van már működő Értékesítési Tölcséred, Webrendszered?(Kötelező)
Van weboldalad?(Kötelező)

1. lépés: Az ajánlat és vásárlási folyamat

Üdvözlünk a Webauditon! Kérjük, töltsd ki ezt a több lépésből álló űrlapot, hogy meg tudjuk ismerni a vállalkozásodat, termékedet, céljaidat. Igyekezz minden kérdésre választ adni, de ha lenne olyan, amire nem jön ihlet, kihagyhatod. (Ugyanakkor minél többet hagysz ki, annál jobban megnehezíted a mi munkánkat.)
Az ajánlat nem egyenlő a termékkel, ezért fejtsd ki részletesen a konkrét ajánlatot: Mi van benne? Mennyibe kerül? Mitől különleges? Adsz hozzá bónuszokat? stb..
Milyen folyamaton mennek végig az ügyfelek?
Mi történik a megrendelés után? Ha van utánkövetési folyamatod, újraértékesítési rendszered, vagy upselling írd le azt is!

2. lépés: A terméked létjogosultsága

Mutasd be a terméked/szolgáltatásod célcsoportjára gyakorolt hatását és a konkrét kapcsolatot köztük! Sosem azért vásárolnak túlünk, mert arra konkrét dologra vágynak, hanem mert valamit kezdeni akarnak vele! Ebben a szekcióban ezt térképezzük fel!
Itt az égető problémát, vagy vágyat keressük, ami a vásárlás mögött áll.

3. lépés: A terméked/szolgáltatásod hatása

Ez az az "eredmény mögötti eredmény" amit a vevők valójában keresnek. Mutasd be az eredményeket, utána állapotot!
Hogyan vagy kinek fogja érezni magát, ha vásárol tőled?
Ide jöhetnek a USP-k, azaz az egyedi értékesítési tényezők.
A marketingszövegben mindig szeretünk valamit kiemelni, ami úgymond "misztifikálható" Mint a joghurtban a bifidus essensis - ami a HATÁST kifejti. Ez általában lehet: - Valamilyen különleges összetevő, alkotóelem - Módszer, metodika - Recept, eljárás - Felfedezés, találmány, innováció, szabadalom - Egy személy (mester, profi szakember, híresség, sztár, bajnok) - Kombináció (bizonyos alkotóelemek titkos elegye) - Sztori (ahogyan felfedezték, létrejött)
Van-e bármi, ami szinte garantálni tudja a sikert, az eredményt az ügyfél számára? Az szokott egy jó kérdés lenni termékfejlesztésnél, hogy ha csak azUTÁN kapnál pénzt, hogy az ügyfél elérte a kívánt eredményt, minek kellene benne lennie a termékben, mit kellene hozzáadnunk... Lehet, hogy máris van ilyened:

4. lépés: Konkurensek és alternatív megoldások

Ismertesd meg velünk a piacodat! Ezen a "játszótéren" játszunk, ezért fontos ismernünk a pályát!
Ezek tipikusan a piacon fellelhető "gagyi másolatok" vagy nagy hype-ot kapott, de valójában nem eredményes megoldások.
Itt nem konkurenseket keresünk, hanem egy olyan tényezőt, amivel az egész iparág harcol. ( Mint a vegán termékek a húsfogyasztás ellen. )

5. lépés: Célpiac

Ez talán a Webaudit LEGFONTOSABB szekciója, ezért a lehető legrészletesebben töltsd ki!
Marketing Élethelyzetek

A Marketingben valójában nem egy bizonyos embertípusnak, demográfiának vagy avatárnak kommunikálunk, hanem ÉLETHELYZETEKNEK!

Azért, hogy a legjobban meg tudd ezeket határozni, itt van pár ötletadó gondolat:

  • Kiknek időszerű a termék? Milyen esemény történt vele?
  • Milyen helyzet teszi a terméked szükségessé?
  • Milyen jó vagy rossz hírt kapott, akinek aktuálissá vált ezáltal a termék?
  • Milyen kudarc vagy lehetőség érte?
  • Ki az, aki életében most találkozik először ezzel a témakörrel?
  • Milyen célt tűzött ki valaki, amihez a terméked a megoldás (egy része)?
  • Milyen nagy lehetőség hullott az ölébe, amit nem akar elpuskázni?
  • Mire akarja / fogja tudni használni a termék jelentette előnyöket? Milyen új világot nyit ki előtte?
  • Mi az, ami félelmet kelt benne, visszatartja, milyen kifogást használ, akinek szüksége lenne a termékre, de nem lépett még?
  • Milyen kritikával szokták illetni, akiről a környezete is látja, hogy szüksége lenne a termékre?
  • Milyen önkorlátozó hitek vannak, melyek visszatartják a cselekvéstől, vásárlástól?
  • Milyen külső elvárások, társadalmi nyomás van valakin, aki emiatt lehet, hogy meg fogja vásárolni a terméket?
  • Mivel küzd az, milyen helyzetbe kerül, aki nem élvezi a termék előnyeit?
Ezek nem ( csak ) SEO kulcsszavak, Inkább érdekes, hogy milyen szavak, kifejezések azok, amik nyomógombként tudnának hatni a célpiacra!
( ha tudsz ilyenekt írd le az összeset! )

Utolsó lépés: Motiváció

Utolsó lépésként, segíts megismernünk téged és a céget!
Ez az úgynevezett "SOCIAL PROOF", tehát annak a bizonyítéka, hogy nem te dicséred magad, hanem az elégedett vevők által, hitelességet nyersz.
Scroll to top