4 Napos Microfunnel Építő Kihívás

Kihívás 4. nap

Állítsd be az automatikus importálást a Facebook és a CRM között a Make.com segítségével, Hozd létre az első hirdetést és Kész! A MicroFunneled elkészült! Hogyan tovább?

Ez lesz a legnehezebb, legbonyultabb része a MicroFunnel építésnek, ezért erre szánj nyugodt időt, és biztosíts magadnak zavartalan körülményeket.

Ne feledd:
Ha elakadtál vagy nehéznek gondolod, a TLCSR Mentorprogramban már számos sikertörténetről olvashatsz, kérdezhetsz és személyre szabott segítséget is kérhetsz.
Akár „távgyógyítással” feloldjuk a technikai elakadásodat, hogy biztosan megépüljön a funneled, nem csak MicroFunnel esetén!

Most pedig lássuk az utolsó feladatot:

Az fog történni, hogy összekötjük a Facebookot (vagy TikTokot) a SAPI-val, hogy aki feliratkozik, egyből bekerüljön a SAPI-ba és fél percen belül megkapja a köszönő emailt.

Ehhez az összekötéshez egy harmadik szoftverre, a Make.com-ra lesz szükségünk. (Ha Te Zapiert használsz és járatos vagy benne, azzal is meg lehet csinálni ezt az összekötést, de ha még nem használtál ilyen szoftvert, inkább a Make.com-ot javasoljuk.)

Feladat

  • Regisztrálj egy ingyenes Make.com fiókot, vagy ha már van, jelentkezz be
  • Telepítsd a SalesAutopilot modult az alábbi linkre kattintva:
  • Hozz létre egy új scenario-t
    • Első lépésként add hozzá a Facebook Lead Ads modult (és válaszd ki a FB oldalad és a szóban forgó űrlapot)
    • Második lépésként pedig keresd ki a SAPI modult és állítsd be a szükséges mezőket
  • Teszteld le, hogy működik-e az integráció
  • Majd állítsd élesre a kapcsolatot

Ha ez kész, túlvagy a nehezén, innentől már célegyenesbe érkeztünk: jöhet a hirdetések beállítása!

01 | Make.com fiók regisztrálása

Az első videó a fiók regisztrációját mutatja be, ebben még semmi trükk nincs.

02 | Facebook és SAPI összekötés a Make.com segítségével

És akkor itt jön a „nagy titok” – hogyan importáld azonnal és automatikusan a SAPI-ba a Facebook feliratkozókat (hogy egyből megkapják a köszönő emailben a PDF-et):

Facebook és MailerLite összekötése a Make.com segítségével

FONTOS: A Facebookon jóvá kell hagynod a Make működését (Beállítások, Integrációk, Érdeklődőadat, CRM). Ezt akkor fogod csak látni, ha az ÜZLETI PORTFÓLIÓT, üzleti fiókot választod ki, privát profil esetén ez a beállítás nem jelenik meg.

Hozd létre az első hirdetést

Nem maradt más hátra, mint az, hogy hirdessük meg a csalinkat és kezdjük el gyűjteni az érdeklődőket!

Ehhez arra lesz szükség, hogy hozz létre legalább egy hirdetést – de ha ránk hallgatsz, egyből inkább kettővel indulj, mert így máris tudsz valamit tesztelni.

Alapszabály a profi marketingben, hogy sosem csak simán hirdetünk, hanem mindig tesztelve hirdetünk.

Ehhez az ún. A/B tesztet (split teszt) alkalmazd:

  • Hozz létre egy hirdetést, aminek (pl. a Facebook esetében) van egy címe, szövege, képe (vagy videója), gombja. Ez lesz az “A” hirdetés.
  • Majd válassz ki ezek közül egy – és csakis egy – elemet, amit megváltoztatsz. Mondjuk, maradjon minden ugyanaz, kivéve a kép. Vagy minden ugyanaz, kivéve a címsor. És állítsd be a “B” hirdetést is – ugyanannak a célközönségnek, ugyanabban az időszakban, ugyanakkora költségkerettel, és minden egyéb paraméter tekintetében ugyanúgy – kivéve azt az egyet, amit tesztelni szeretnél (legyen az a kép, szöveg, címsor, stb.)

Majd pár nap után nézd meg, melyik kreatív hogyan teljesít. Állítsd le a rosszabbul teljesítőt, és a jobban teljesítő lesz innentől a referencia alap, amihez készíts egy “C” hirdetést – eztúttal valami másik paramétert megváltoztatva.

És ismételd ezt a folyamatot, amíg teljesen ki nem optimalizáltad a kreatívot. Ha megvan a végső nyertes, azt lehet nagyobb költségkerettel megtolni. (Addig ne tegyél rá nagy pénzt, napi 1-2.000 Ft elég a teszteléshez hirdetésenként.)

Milyen paramétereket érdemes tesztelni?

A hirdetéssorozat beállításait tekintve:

  • Célközönség (manuális és advantage beállításokkal is, más-más paraméterek alapján)

A hirdetés beállításait tekintve:

  • Szöveg
    • Szövegben legyen-e link vagy sem
  • Kép vagy videó (és egyéb formátumok, galéria, stb.) – itt lehet tesztelni a mockupok különféle verzióit
  • Címsor
  • Gomb felirat

Az űrlap tekintetében

  • Az űrlap szövege (címsor, call-to-action, gombok felirata)
  • Mezők száma (több vagy kevesebb mező)
  • Az űrlap dizájnja (főleg a háttérkép: legyen integritásban a csalival)
  1. A feladat tehát, hogy hozz létre egy kampányt, azon belül pedig két hirdetés-sorozatot (tapasztalataink szerint érdemesebb így tesztelni, mint a Facebook beépített teszt funkciójával), és mindkettőt célozd ugyanarra a közönségre (hacsak nem pont a célközönséget akarod tesztelni), és állíts be ugyanakkora költségkeretet.
  2. Majd hozd létre ebben a lépésben az egyik hirdetést (tehát az egyik hirdetés sorozaton belül egy hirdetést). A másik hirdetés majd a másik hirdetés sorozatban fog szerepelni – azaz egy kreatív lesz egy hirdetés sorozatban.
  3. Ne felejtsd el beállítani a hirdetésnél az UTM paramétereket – emlékszel, a SAPI-ban hozzáadtuk a Google URL címkéket a listához. Itt fogjuk tudni mérni, melyik kreatív hogyan teljesít.

Kész! Gratulálunk, a MicroFunneled elkészült! Hogyan tovább?


Készíts még több online vevőszerző rendszert velünk!


Csatlakozz a TLCSR Mentorprogramhoz! 👇

Elakadtál? Nehéznek tűnik? Nem szeretnéd magányosan végigcsinálni?

Csatlakozz a TLCSR Mentorprogramhoz!

Egy komplett támogatási rendszer, ahol nemcsak megtanulhatod a stratégiai, taktikai és technikai infókat, hanem a megvalósítás minden lépésében elkísérünk

Professzionális, élő képzések hetente

Ha kezdő vagy, akkor is fogod érteni, és ha hazánk top 100 online marketing szakembere között vagy, akkor is fogsz újat hallani a heti élő webinárokon, ahol lépésről lépésre végigmegyünk a TLCSR rendszer 5 pillérén (stratégiai, taktika és technikai szinten egyaránt).

Fókuszcsoportos véleményezés
Fókuszcsoportos véleményezés

Amikor majd készül már a rendszered, megoszthatod az elemeket a többiekkel, akik tudják véleményezni, mielőtt még a piaccal ütköztetnéd azt. Ezek a visszajelzések szó szerint milliókat fognak Neked érni!

Megosztható tudástár archívum

A heti képzéseket utólag is eléred, így egyrészt a saját tempódban tudod őket feldolgozni, másrészt már most is egy tonna anyag áll a rendelkezésedre. Regisztrálj most és 3 percen belül már nézheted is az összes videót, amit ráadásul a munkatársaiddal is megoszthatsz (ugyanis cégre szól a hozzáférés).

Díjmentes tanácsadás

Közvetlen elérést kapsz hozzánk a zárt Facebook csoportban, ahol minden kérdésed díjmentesen megválaszoljuk – legyen szó akár technikai, akár kreatív elakadásról. Ez azt jelenti, hogy: Nem-akadhatsz-el!

Gyakorlati tematika

Aki csatlakozik, belőle megvalósító lesz

Valódi eremények

Nemcsak beszélünk, hanem cselekszünk is. Korábbi kampányaink sikerei önmagukért beszélnek. Sőt, olyan biztosak vagyunk a módszereinkben, hogy garanciát vállalunk: ha a kickoff meeting során nem tervezünk számodra megfelelő funnelt, visszakapod a befizetett összeget.

Danival és Matyival épített rendszerem 88Ft-os áron hozza a feliratkozókat a CRM-be, pedig még csak 1 hete hirdetek.

Balázs

Matyiék segítségével 1 nap alatt raktam össze a listaépítő rendszerem, ami telefonszámos leadeket termel 390 Ft-ért. Nagyon jók ezek a számok, és még csak az első lépésnél tartok!

Zoltán

Azelőtt is készítettünk kampányokat, de Daniéknak hála ez egy teljesen új irányt adott a marketingünknek. Végre tudunk stratégiát tervezni és mérni!

Csaba

Mindez még új Neked?

Értsd meg a T.L.C.S.R. Stratégia lényegét 3 perc alatt

A TLCSR egy betűszó, ami az 5 lépéses stratégia egyes pilléreit takarja. A kérdés tehát az, hogy mi ez az 5 pillér, és miért ez az a megközelítés, ami egyedüliként működik szinte bármilyen piacon?

Ha hatékony online vevőszerző rendszert akarsz kiépíteni a vállalkozásodban, annak így KELL kinéznie:

TRAFFIC (forgalom)

Először is el kell érned a hideg célközönségedet és forgalmat kell terelned a saját marketing tölcséreidbe. Az első szavunk épp ezért a TRAFFIC, innen a T betű.

If people don’t know who you are, they can’t buy from you. Your biggest problem isn’t your product, your price, or even the competition. It’s that not enough people know you exist.

Ha az emberek nem tudnak rólad, nem tudnak tőled vásárolni. A vállalkozásod legnagyobb problémája nem a terméked, nem az árazásod, de még csak nem is a konkurenciád. A legnagyobb problémád az, hogy nem tudnak rólad elegen!

A marketing rendszereidbe érkezők egy részét át fogod tudni konvertálni érdeklődővé, követővé, azaz listát KELL belőlük építened. A listád lesz a közvetlen elérés a belső piacodhoz. Legyen az sima email lista, komplex CRM rendszer, vagy akár csak social media követők. A második pillér tehát a LIST, ezért a második betű az L.

Your online business is only as good as your audience. In order to sell, you need to have people to sell to.

Az online üzleted csak annyira jó, amennyire a közönséged jó. Ha el akarsz adni, akkor kellenek emberek, akiknek el tudsz adni.

Most jön a lényeg: a listádon kommunikálsz, értéket adsz, szolgálod a követőidet. Ezzel szakmai hitelességet és bizalmat tudsz kiépíteni. A harmadik lépés tehát a hosszú távú kommunikáció, COMMUNICATION, innen a C betű.

A bizalomépítésnek a kommunikáció nem a legjobb, hanem az egyetlen eszköze

Miután, és hangsúlyozottan miután már kialakult a szükséges szimpátia és bizalom az irányodba, akkor lesz lehetőséged ajánlatot tenni az érdeklődőid felé kampányok formájában. Jön tehát a SALES, az S betű.

All things being equal, people want to do business with their friends. All things not being equal, people still want to do business with their friends.

Ha minden más tényező azonos, az emberek szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal, és ha nem is azonos minden tényező, az emberek még mindig szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal

Végül az egyszeri vásárlóból törzsvevőt kell konvertálni, mert abban lesz a nagy profit. Ezt hívjuk RESELL-nek, így az ötödik betű az R

A vállalatok gyakran elfelejtik, hogy a meglévő ügyfelek megtartása és elégedettségük növelése sokkal olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése.

Ez az 5 lépés adja ki a TLCSR betűszót, amit, ha kiegészítünk magyar magánhangzókkal, akkor megkapjuk a TÖLCSÉR szót, ami utal az egész rendszer szakmai megnevezésére (marketing tölcsér, angolul: marketing funnel vagy sales funnel).

Ha járatos vagy az online marketingben, akkor találkozhattál már a sales funnel, vagy marketing tölcsér gondolatával – de ne vedd félvállról! Van ugyanis mind az 5 lépés tekintetében pár olyan kritikus pont, amit, ha nem megfelelően csinálsz, még akkor sem lesz eredmény, ha ezt az 5 lépést sorban végezted el! Mindennek megvan a maga módja, a legjobb módja (best practice) – és pontosan ez az, amit megtanítunk Neked a TLCSR Mentorprogramban.

A Kihívásban elkészítetted a "T" és az "L" részeket.

A sikeres értékesítéshez azonban szükség lesz a maradék 3 lépésre is!

Kiktől fogsz tanulni, ha csatlakozol?

Szász Mátyás

A VezérAkadémia alapítója és a Convio társtulajdonosa.

Cégfejlesztési tanácsadóként a KKV szektorban az 1-100 fős cégvezetők mentoraként, pontosan látom, hogy a TLCSR az egyetlen működő stratégia.

A Convio TLCSR Tagsági programban, az elmúlt 15 évem összes tapasztalata benne van.

Screenshot 2024-11-14 at 17.43.36

Daróczi Dániel

A Convio vezetője és társalapítója. A Convio X AI szoftver fejlesztője és tulajdonosa.

Online marketing szakértőként, tisztában vagyok a cégvezetők és vállalkozók legnagyobb kihívásaival a mindennapokban, ami a stratégia kitalálása és technikai haladás beépítése, miközben a céget vinni kell a hátunkon.

Éppen ezért a TLCSR Tagságban, nem hagylak magadra ezekkel a problémákkal. Mindig fordulhatsz hozzám, ha elakadnál!

Itt a pontos menetrend, mi fog történni, miután csatlakozol a Mentorprogramhoz

5 percen belül: Megkapod a hozzáféréseket

Fogsz kapni azonnal egy visszaigazoló levelet, amiben megérkezik majd a Tudástár belépési jelszavad – így egyből birtokba veheted a videótárat tonnányi képzési anyaggal mindazon témákról, amiről beszéltünk a fentiekben.

1-2 órán belül: Várunk a közösségben!

Szintén az azonnali visszaigazoló levélben lesz a Facebook csoportunk linkje – csatlakozz és 1-2 órán belül jóváhagyjuk a jelentkezésed.

Pár napon belül: Személyes stratégiát dolgozunk ki Neked – élő egyenesben!

Pár napon belül meg fogunk invitálni egy személyes, élő (online) tervező alkalomra, amit mi Kickoff Meetingnek hívunk.

Ennek az a célja, hogy megismerjünk Téged, bepillantást kaphassunk a vállalkozásodba, és ott, élő egyenesben személyre (a vállalkozásodra) tudjuk szabni a T.L.C.S.R. Stratégiát.

1 héten belül már új tananyag vár rád!

Hetente bővül a tudástár archívumahol témáról témára haladunk végig a teljes T.L.C.S.R. rendszeren.

Miután csatlakozol a Mentorprogramhoz, egy héten belül egészen biztosan sor fog kerülni a következő ilyen alkalomra – ahol megkapod a leginnovatívabb és legprofesszionálisabb online marketing tudást a T.L.C.S.R. mind az 5 pillérére vonatkozóan.

Már az első hónap alatt: El tudod kezdeni a megvalósítást!

Mindezen támogatásokkal, átnézve az alapokat és felvéve a ritmust, az első hetekben Te is el fogod tudni kezdeni építeni a saját T.L.C.S.R. rendszered, hiszen

  • meglesz a személyre szóló terved, és a lépésről lépésre csekklistád, amit a Kickoff Meetingen tervezünk meg Neked,
  • rendelkezni fogsz az alaptudással, amit a Tudástárban lévő videókból tudsz beszerezni,
  • nem lesz kétséged, merre indulj, milyen szoftvereket használj, stb., mert a Facebook csoportban át tudunk mindent beszélni,
  • nem lesz kreatív elakadásod, mert a videókban minden olyan technikát megtanítunk, melyekkel elhárítható a “fehérlap-szindróma”

1-2 hónap után pedig: Lesznek valódi üzleti eredményeid

Pár hét, egy-két hónap elég lesz ahhoz, hogy ha fókuszt helyezel erre a témára, akkor el fog készülni az első rendszered:

  • lesznek feliratkozóid,
  • megjelennek az első vevőid,
  • és fogsz számokat látni, valós mutatókat, hogy hogyan teljesít a rendszered.
  • Innentől indul majd az optimalizálás, fejlesztés – de az már egy másik téma.

Nem volt elég? Tudjuk fokozni!

Személyre szabott tervet készítünk Neked élőben, négyszemközt!

A TLCSR stratégiai része minden cégben ugyanaz: Traffic -> List -> Communication -> Sales -> Resell

Viszont minden vállalkozás más és minden iparág másképp működik, ezért a stratégia adaptálása – azaz a taktika – mindig személyre szabott kell legyen, mert csak így fog működni a dolog számodra!

Amint csatlakozol a programhoz, pár napon belül találunk időpontot és személyesen, élőben (online) megtervezzük számodra azt a taktikát és lépéssort, ahogyan Neked alkalmazni lesz érdemes a TLCSR módszertant. Erről az online konzultációról úgy fogsz felállni, hogy pontosan fogod tudni, mit építesz, meglesz a rendszerterv és a pontos, lépésről lépésre csekklista.

Abban is segítünk majd, hogy ennek megfelelően a tudástár anyagait hogyan, milyen sorrendben dolgozd fel.

Válaszd ki a számodra szimpatikusabb ajánlatot

Csatlakozz a Mentorprogramoz a neked legmegfelelőbb csomaggal!

Vagy spórolj 23%-ot az éves díjjal

Havi tagság

29 €

+ áfa

≈ Havi nettó 12.000 Ft

Negyedéves Tagság

59 €

/ 3 hónap + áfa

≈ Havi nettó 7.900 Ft

Éves Tagság

179 €

/ év + áfa

≈ Havi nettó 5.900 Ft

Teszteld a Mentorprogramot bármelyik csomaggal és cserébe akár maradsz utána, akár nem, az alábbi bónuszokat örökre megtarthatod:

Bónusz 1.

Az Esettanulmány Videó Vágatlan Verziója

Bónusz 2.

A TLCSR Stratégia Teljeskörű Dokumentációja

Bónusz 3.

Extrém Konverzió Konferencia

EXTRABÓNUSZ

Sehol nem látott segítség: Minden technikai elakadásod élőben feloldjuk (távoli asztali elérésen keresztül)

Íme a távgyógyítás, ami benne van a program árában

Mi viccesen csak távgyógyításnak hívjuk ezt.

A dolog arról szól, hogy ha technikai problémába ütköznél a megvalósítás során, sokszor sokkal egyszerűbb megcsinálni, mint elmesélni a dolgot, így azt találtuk ki, hogy ilyenkor foglalhatsz egy időpontot, amikor is távoli asztali eléréssel rácsatlakozunk a számítógépedre és mi beállítjuk a szükséges dolgokat, feloldjuk a szoftveres elakadásokat (természetesen úgy, hogy közben végig ott vagy a géped mellett és a monitoron látod, mit csinálunk – plusz ugye el is magyarázzuk.)

Ez azt jelenti számodra, hogy ha el tudod kötelezni magad, hogy végre rendbe rakod a vállalkozásod online marketingjét, akkor ebben a Mentorprogramban valóban minden létező támogatást meg fogsz ehhez kapni és valóban soha nem fogsz elakadni!

A Tagsági díj magában foglalja a

Teljes tudástár hozzáférést

A zárt FB csoporthoz való csatlakozást

1 db Kickoff Meetinget

Részvételt a heti online képzéseken

Semmit sem kell, de lehetőség van részt venni személyes workshopjainkon és egyéb képzéseinken.

Ezek nyilvános alkalmak, de a Tagjaink számára kedvezményesen vehetőek igénybe. Ilyen alkalmakon személyesen találkozunk és ha kell a Te egereddel kattintjuk össze a működő vevőszerző rendszered.

Mivel ez nem kötelező, ezért is van külön díja, de nem feltétel a csatlakozáshoz.

Ha olyan iparágban vagy, ahol nem egyértelmű az online marketing, vagy a csalitermék szerepe, akkor felmerülhet benned ez a kérdés.

Ezért tartjuk a kickoff meetingeket, ahol neked személyre szólóan megalkotjuk azt a stratégiát, amivel biztos a siker számodra az online térben.

Ha a kickoff meetingen nem tudunk neked stratégiát kitalálni, mert azt látjuk, hogy nem lehet a TLCSR modellt alkalmazni a Te vállalkozásodra, akkor a teljes tagsági díjat visszafizetjük neked!

Igen!

A Kickoff Meetingen Mindeketten ott vagyunk és átgondoljuk, hogy a vállalkozásodnak melyik - bizonyítottan működő - Funnel lenne a legjobb. Ezután ennek a lépéseit ledokumentáljuk és odaadjuk, a meeting felvételével együtt!

Ezt természetesen neked kell mérlegelni, de ha hetente 2-3 órát már tudsz foglalkozni a TöLCSéR-eddel, akkor már megéri itt lenned. Minden előadás visszanézhető, ezért a saját tempódban tudsz haladni!
Pro Tipp: Ha nincs időd a marketing fejlesztésével foglalkozni, akkor szervezd ki a tagságot egy kollégádnak!

Gyakori Kérdések

Még vannak benned kérdések?

Engedd meg, hogy megválaszoljuk őket!