4 Napos Microfunnel Építő Kihívás

Kihívás 3. Nap

Hozd létre a Facebook űrlapot, Hozd létre a listád, Állítsd be a visszaigazoló levelet

Ne feledd:
Ha elakadtál vagy nehéznek gondolod, a TLCSR Mentorprogramban már számos sikertörténetről olvashatsz, kérdezhetsz és személyre szabott segítséget is kérhetsz.
Akár „távgyógyítással” feloldjuk a technikai elakadásodat, hogy biztosan megépüljön a funneled, nem csak MicroFunnel esetén!

Most pedig lássuk a 3. napi feladatot:

Ha megvagyunk a csalitermékkel, akkor a MicroFunnel építés a következő szakaszába lép: itt az ideje elkészíteni a háttérhez, a működéshez szükséges elemeket.

Ahhoz, hogy a legegyszerűbben tudjunk feliratkozókat gyűjteni, a Facebook vagy a TikTok azonnali űrlap (LeadAd) funkcióját érdemes használnunk.

Azt biztosan tudod, hogy ezeken a platformokon többféle hirdetést lehet megjeleníteni, de mi most csak az Érdeklődés típusúval foglalkozunk.

  • A Lead Ad vagy azonnali űrlap típusú hirdetés úgy működik, hogy amikor kattint az érdeklődő, akkor felugrik neki a Facebook felületén egy űrlap, ami ráadásul ki is van töltve az illető adataival (amelyeket ő adott meg a Facebook fiókja regisztrációjakor). Az űrlap kitöltése (a feliratkozás) csupán abból áll, hogy párszor a “tovább” gombra kell kattintania az érdeklődőnek. Ez a létező legkönnyebb, legegyszerűbb megoldás
  1. A feladat tehát az, hogy hozzuk létre a Facebookon / TikTokon azt az azonnali űrlapot, amit a hirdetésünkben fogunk szerepeltetni.
    • Döntsd el, milyen adatokat fogsz bekérni. Tipp: csak olyat kérj be, amivel kezdesz is valamit. Ha nem releváns a feliratkozó vezetékneve, hagyd ki. Ha nem fogod őket telefonon hívni, nem kell bekérni a számukat. Minél kevesebb mezőt adsz meg, annál többen fognak feliratkozni. Amire mindenképp szükséged lesz: e-mail cím és keresztnév.

Ha megvan az űrlap, akkor következő lépésként létre kell hozni a CRM rendszeredben azt a listát, ahová majd átimportáljuk (automatikusan) a feliratkozókat – hogy tudjunk nekik köszönő e-mailt és később majd kampányüzeneteket küldeni. Haladj tovább a következő lépésre!

Íme a Facebook azonnali űrlap létrehozásának minden trükkje

Sajnos a Facebook (Meta) egy elég bonyolult rendszer, sokszor nem logikus a felépítése, el vannak rejtve a menüpontok, nem lineárisan kell benne haladni.

Ezért, ha még nem készítettél Lead Ad (azonnali) űrlapot soha, akkor mindenképpen nézd meg az útmutató videót, mert nagyon sokat fogsz bosszankodni a rendszer bonyolultsága miatt. Ha viszont megnézed a videót, pontosan fogod tudni, mikor hova kell kattintani, és hogyan kerüld el a rejtett csapdákat, amiből van pár ebben a feladatban.

Hozd létre a listát a CRM-ben

Lista létrehozása a SAPI-ban vagy Mailer Lite-ban.

SAPI esetén:

Kövesd az alábbi lépéseket, és hozd létre azt az „adatbázist”, azaz listát, ahová a Facebookról majd egy automatizmus segítségével átimportáljuk a feliratkozókat.

A videóból kiderül, hogyan tudod mérni a listában az egyes hirdetéseid eredményeit és hogyan tudsz megfelelni a GDPR követelményeinek.

Az új lista létrehozásához kattints a SAPI-ban a bal oldalsó, kék sávon a felső E-mail listák gombra, majd a zöld Új email lista gombra:

Ha a MailerLite-ot választod, akkor a feladat:

  • Hozz létre egy új “group”-ot.
  • Hozz létre egy új űrlapot a szükséges mezőkkel.
    • Az űrlapot rendeld hozzá a group-hoz. ( Erre csak akkor van szükség, ha landing oldalon is szeretnéd ezt az űrlapot használni.
  • A Mailer lite-ban, elég csak a Group-ot létrehoznod, és a hozzá tartozó automatizmust ( majd ), mert ide bekerülhetnek űrlap nélkül is feliratkozók!

Mailer lite regisztrációs link:

https://www.mailerlite.com/a/ied2ppzdeqsw

Állítsd be a visszaigazoló levelet

Szintén a SAPI-n belül szükség lesz egy olyan emailre, amit a feliratkozáskor egyből megkapnak az új feliratkozók. Ebben küldjük el az ígért PDF-et számukra. Ezt nem kell túlkomplikálni, a lényeg, hogy írj pár sort és állítsd be az időzítést.

A feladat tehát:

  1. Hozd létre ezt az emailt (első körben nem kell semmilyen dizájn, sima HTML megteszi)
    • És egy pár soros szövegbe foglalva illeszd be a PDF linkjét (amit előzőleg feltöltöttél a szerveredre)
  2. Valamint állítsd be a feliratkozáskori időzítést
  3. És mindenképpen próbáld le, hogy minden működik: küldd ki magadnak és kattintsd le a PDF linket és a leiratkozási linket is.

Feliratkozáskori köszönő email létrehozása

Ez a videó bemutatja, hogyan hozd létre és időzítsd be a feliratkozáskori emailt, amiből a PDF-et le tudják majd tölteni a feliratkozók.

MailerLite esetében

  • Hozz létre egy új automatizmust
  • Triggerként állítsd be “when subscriber added to a group “
    • Majd válaszd a létrehozott group-ot.
  • Ezután adj hozzá egy e-mailt.
    • Írd meg és designold az e-mail tartalmát
  • Mentsd el az automatizmust és aktiváld.

A TLCSR Mentorprogramban A-Z-ig útmutatót találsz különbféle, akár viselkedés alapú automatizmusok építéséhez, így akár kezdő vagy akár haladó, MailerLite-ban fel tudod építeni az automatizmust amire a vállalkozásodnak szüksége van.

Elakadtál? Nehéznek tűnik? Nem szeretnéd magányosan végigcsinálni?

Csatlakozz a TLCSR Mentorprogramhoz!

Egy komplett támogatási rendszer, ahol nemcsak megtanulhatod a stratégiai, taktikai és technikai infókat, hanem a megvalósítás minden lépésében elkísérünk

Professzionális, élő képzések hetente

Ha kezdő vagy, akkor is fogod érteni, és ha hazánk top 100 online marketing szakembere között vagy, akkor is fogsz újat hallani a heti élő webinárokon, ahol lépésről lépésre végigmegyünk a TLCSR rendszer 5 pillérén (stratégiai, taktika és technikai szinten egyaránt).

Fókuszcsoportos véleményezés
Fókuszcsoportos véleményezés

Amikor majd készül már a rendszered, megoszthatod az elemeket a többiekkel, akik tudják véleményezni, mielőtt még a piaccal ütköztetnéd azt. Ezek a visszajelzések szó szerint milliókat fognak Neked érni!

Megosztható tudástár archívum

A heti képzéseket utólag is eléred, így egyrészt a saját tempódban tudod őket feldolgozni, másrészt már most is egy tonna anyag áll a rendelkezésedre. Regisztrálj most és 3 percen belül már nézheted is az összes videót, amit ráadásul a munkatársaiddal is megoszthatsz (ugyanis cégre szól a hozzáférés).

Díjmentes tanácsadás

Közvetlen elérést kapsz hozzánk a zárt Facebook csoportban, ahol minden kérdésed díjmentesen megválaszoljuk – legyen szó akár technikai, akár kreatív elakadásról. Ez azt jelenti, hogy: Nem-akadhatsz-el!

Gyakorlati tematika

Aki csatlakozik, belőle megvalósító lesz

Valódi eremények

Nemcsak beszélünk, hanem cselekszünk is. Korábbi kampányaink sikerei önmagukért beszélnek. Sőt, olyan biztosak vagyunk a módszereinkben, hogy garanciát vállalunk: ha a kickoff meeting során nem tervezünk számodra megfelelő funnelt, visszakapod a befizetett összeget.

Danival és Matyival épített rendszerem 88Ft-os áron hozza a feliratkozókat a CRM-be, pedig még csak 1 hete hirdetek.

Balázs

Matyiék segítségével 1 nap alatt raktam össze a listaépítő rendszerem, ami telefonszámos leadeket termel 390 Ft-ért. Nagyon jók ezek a számok, és még csak az első lépésnél tartok!

Zoltán

Azelőtt is készítettünk kampányokat, de Daniéknak hála ez egy teljesen új irányt adott a marketingünknek. Végre tudunk stratégiát tervezni és mérni!

Csaba

Mindez még új Neked?

Értsd meg a T.L.C.S.R. Stratégia lényegét 3 perc alatt

A TLCSR egy betűszó, ami az 5 lépéses stratégia egyes pilléreit takarja. A kérdés tehát az, hogy mi ez az 5 pillér, és miért ez az a megközelítés, ami egyedüliként működik szinte bármilyen piacon?

Ha hatékony online vevőszerző rendszert akarsz kiépíteni a vállalkozásodban, annak így KELL kinéznie:

TRAFFIC (forgalom)

Először is el kell érned a hideg célközönségedet és forgalmat kell terelned a saját marketing tölcséreidbe. Az első szavunk épp ezért a TRAFFIC, innen a T betű.

If people don’t know who you are, they can’t buy from you. Your biggest problem isn’t your product, your price, or even the competition. It’s that not enough people know you exist.

Ha az emberek nem tudnak rólad, nem tudnak tőled vásárolni. A vállalkozásod legnagyobb problémája nem a terméked, nem az árazásod, de még csak nem is a konkurenciád. A legnagyobb problémád az, hogy nem tudnak rólad elegen!

A marketing rendszereidbe érkezők egy részét át fogod tudni konvertálni érdeklődővé, követővé, azaz listát KELL belőlük építened. A listád lesz a közvetlen elérés a belső piacodhoz. Legyen az sima email lista, komplex CRM rendszer, vagy akár csak social media követők. A második pillér tehát a LIST, ezért a második betű az L.

Your online business is only as good as your audience. In order to sell, you need to have people to sell to.

Az online üzleted csak annyira jó, amennyire a közönséged jó. Ha el akarsz adni, akkor kellenek emberek, akiknek el tudsz adni.

Most jön a lényeg: a listádon kommunikálsz, értéket adsz, szolgálod a követőidet. Ezzel szakmai hitelességet és bizalmat tudsz kiépíteni. A harmadik lépés tehát a hosszú távú kommunikáció, COMMUNICATION, innen a C betű.

A bizalomépítésnek a kommunikáció nem a legjobb, hanem az egyetlen eszköze

Miután, és hangsúlyozottan miután már kialakult a szükséges szimpátia és bizalom az irányodba, akkor lesz lehetőséged ajánlatot tenni az érdeklődőid felé kampányok formájában. Jön tehát a SALES, az S betű.

All things being equal, people want to do business with their friends. All things not being equal, people still want to do business with their friends.

Ha minden más tényező azonos, az emberek szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal, és ha nem is azonos minden tényező, az emberek még mindig szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal

Végül az egyszeri vásárlóból törzsvevőt kell konvertálni, mert abban lesz a nagy profit. Ezt hívjuk RESELL-nek, így az ötödik betű az R

A vállalatok gyakran elfelejtik, hogy a meglévő ügyfelek megtartása és elégedettségük növelése sokkal olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése.

Ez az 5 lépés adja ki a TLCSR betűszót, amit, ha kiegészítünk magyar magánhangzókkal, akkor megkapjuk a TÖLCSÉR szót, ami utal az egész rendszer szakmai megnevezésére (marketing tölcsér, angolul: marketing funnel vagy sales funnel).

Ha járatos vagy az online marketingben, akkor találkozhattál már a sales funnel, vagy marketing tölcsér gondolatával – de ne vedd félvállról! Van ugyanis mind az 5 lépés tekintetében pár olyan kritikus pont, amit, ha nem megfelelően csinálsz, még akkor sem lesz eredmény, ha ezt az 5 lépést sorban végezted el! Mindennek megvan a maga módja, a legjobb módja (best practice) – és pontosan ez az, amit megtanítunk Neked a TLCSR Mentorprogramban.

A Kihívásban elkészítetted a "T" és az "L" részeket.

A sikeres értékesítéshez azonban szükség lesz a maradék 3 lépésre is!

Kiktől fogsz tanulni, ha csatlakozol?

Szász Mátyás

A VezérAkadémia alapítója és a Convio társtulajdonosa.

Cégfejlesztési tanácsadóként a KKV szektorban az 1-100 fős cégvezetők mentoraként, pontosan látom, hogy a TLCSR az egyetlen működő stratégia.

A Convio TLCSR Tagsági programban, az elmúlt 15 évem összes tapasztalata benne van.

Screenshot 2024-11-14 at 17.43.36

Daróczi Dániel

A Convio vezetője és társalapítója. A Convio X AI szoftver fejlesztője és tulajdonosa.

Online marketing szakértőként, tisztában vagyok a cégvezetők és vállalkozók legnagyobb kihívásaival a mindennapokban, ami a stratégia kitalálása és technikai haladás beépítése, miközben a céget vinni kell a hátunkon.

Éppen ezért a TLCSR Tagságban, nem hagylak magadra ezekkel a problémákkal. Mindig fordulhatsz hozzám, ha elakadnál!

Itt a pontos menetrend, mi fog történni, miután csatlakozol a Mentorprogramhoz

5 percen belül: Megkapod a hozzáféréseket

Fogsz kapni azonnal egy visszaigazoló levelet, amiben megérkezik majd a Tudástár belépési jelszavad – így egyből birtokba veheted a videótárat tonnányi képzési anyaggal mindazon témákról, amiről beszéltünk a fentiekben.

1-2 órán belül: Várunk a közösségben!

Szintén az azonnali visszaigazoló levélben lesz a Facebook csoportunk linkje – csatlakozz és 1-2 órán belül jóváhagyjuk a jelentkezésed.

Pár napon belül: Személyes stratégiát dolgozunk ki Neked – élő egyenesben!

Pár napon belül meg fogunk invitálni egy személyes, élő (online) tervező alkalomra, amit mi Kickoff Meetingnek hívunk.

Ennek az a célja, hogy megismerjünk Téged, bepillantást kaphassunk a vállalkozásodba, és ott, élő egyenesben személyre (a vállalkozásodra) tudjuk szabni a T.L.C.S.R. Stratégiát.

1 héten belül már új tananyag vár rád!

Hetente bővül a tudástár archívumahol témáról témára haladunk végig a teljes T.L.C.S.R. rendszeren.

Miután csatlakozol a Mentorprogramhoz, egy héten belül egészen biztosan sor fog kerülni a következő ilyen alkalomra – ahol megkapod a leginnovatívabb és legprofesszionálisabb online marketing tudást a T.L.C.S.R. mind az 5 pillérére vonatkozóan.

Már az első hónap alatt: El tudod kezdeni a megvalósítást!

Mindezen támogatásokkal, átnézve az alapokat és felvéve a ritmust, az első hetekben Te is el fogod tudni kezdeni építeni a saját T.L.C.S.R. rendszered, hiszen

  • meglesz a személyre szóló terved, és a lépésről lépésre csekklistád, amit a Kickoff Meetingen tervezünk meg Neked,
  • rendelkezni fogsz az alaptudással, amit a Tudástárban lévő videókból tudsz beszerezni,
  • nem lesz kétséged, merre indulj, milyen szoftvereket használj, stb., mert a Facebook csoportban át tudunk mindent beszélni,
  • nem lesz kreatív elakadásod, mert a videókban minden olyan technikát megtanítunk, melyekkel elhárítható a “fehérlap-szindróma”

1-2 hónap után pedig: Lesznek valódi üzleti eredményeid

Pár hét, egy-két hónap elég lesz ahhoz, hogy ha fókuszt helyezel erre a témára, akkor el fog készülni az első rendszered:

  • lesznek feliratkozóid,
  • megjelennek az első vevőid,
  • és fogsz számokat látni, valós mutatókat, hogy hogyan teljesít a rendszered.
  • Innentől indul majd az optimalizálás, fejlesztés – de az már egy másik téma.

Nem volt elég? Tudjuk fokozni!

Személyre szabott tervet készítünk Neked élőben, négyszemközt!

A TLCSR stratégiai része minden cégben ugyanaz: Traffic -> List -> Communication -> Sales -> Resell

Viszont minden vállalkozás más és minden iparág másképp működik, ezért a stratégia adaptálása – azaz a taktika – mindig személyre szabott kell legyen, mert csak így fog működni a dolog számodra!

Amint csatlakozol a programhoz, pár napon belül találunk időpontot és személyesen, élőben (online) megtervezzük számodra azt a taktikát és lépéssort, ahogyan Neked alkalmazni lesz érdemes a TLCSR módszertant. Erről az online konzultációról úgy fogsz felállni, hogy pontosan fogod tudni, mit építesz, meglesz a rendszerterv és a pontos, lépésről lépésre csekklista.

Abban is segítünk majd, hogy ennek megfelelően a tudástár anyagait hogyan, milyen sorrendben dolgozd fel.

Válaszd ki a számodra szimpatikusabb ajánlatot

Csatlakozz a Mentorprogramoz a neked legmegfelelőbb csomaggal!

Vagy spórolj 23%-ot az éves díjjal

Havi tagság

29 €

+ áfa

≈ Havi nettó 12.000 Ft

Negyedéves Tagság

59 €

/ 3 hónap + áfa

≈ Havi nettó 7.900 Ft

Éves Tagság

179 €

/ év + áfa

≈ Havi nettó 5.900 Ft

Teszteld a Mentorprogramot bármelyik csomaggal és cserébe akár maradsz utána, akár nem, az alábbi bónuszokat örökre megtarthatod:

Bónusz 1.

Az Esettanulmány Videó Vágatlan Verziója

Bónusz 2.

A TLCSR Stratégia Teljeskörű Dokumentációja

Bónusz 3.

Extrém Konverzió Konferencia

EXTRABÓNUSZ

Sehol nem látott segítség: Minden technikai elakadásod élőben feloldjuk (távoli asztali elérésen keresztül)

Íme a távgyógyítás, ami benne van a program árában

Mi viccesen csak távgyógyításnak hívjuk ezt.

A dolog arról szól, hogy ha technikai problémába ütköznél a megvalósítás során, sokszor sokkal egyszerűbb megcsinálni, mint elmesélni a dolgot, így azt találtuk ki, hogy ilyenkor foglalhatsz egy időpontot, amikor is távoli asztali eléréssel rácsatlakozunk a számítógépedre és mi beállítjuk a szükséges dolgokat, feloldjuk a szoftveres elakadásokat (természetesen úgy, hogy közben végig ott vagy a géped mellett és a monitoron látod, mit csinálunk – plusz ugye el is magyarázzuk.)

Ez azt jelenti számodra, hogy ha el tudod kötelezni magad, hogy végre rendbe rakod a vállalkozásod online marketingjét, akkor ebben a Mentorprogramban valóban minden létező támogatást meg fogsz ehhez kapni és valóban soha nem fogsz elakadni!

A Tagsági díj magában foglalja a

Teljes tudástár hozzáférést

A zárt FB csoporthoz való csatlakozást

1 db Kickoff Meetinget

Részvételt a heti online képzéseken

Semmit sem kell, de lehetőség van részt venni személyes workshopjainkon és egyéb képzéseinken.

Ezek nyilvános alkalmak, de a Tagjaink számára kedvezményesen vehetőek igénybe. Ilyen alkalmakon személyesen találkozunk és ha kell a Te egereddel kattintjuk össze a működő vevőszerző rendszered.

Mivel ez nem kötelező, ezért is van külön díja, de nem feltétel a csatlakozáshoz.

Ha olyan iparágban vagy, ahol nem egyértelmű az online marketing, vagy a csalitermék szerepe, akkor felmerülhet benned ez a kérdés.

Ezért tartjuk a kickoff meetingeket, ahol neked személyre szólóan megalkotjuk azt a stratégiát, amivel biztos a siker számodra az online térben.

Ha a kickoff meetingen nem tudunk neked stratégiát kitalálni, mert azt látjuk, hogy nem lehet a TLCSR modellt alkalmazni a Te vállalkozásodra, akkor a teljes tagsági díjat visszafizetjük neked!

Igen!

A Kickoff Meetingen Mindeketten ott vagyunk és átgondoljuk, hogy a vállalkozásodnak melyik - bizonyítottan működő - Funnel lenne a legjobb. Ezután ennek a lépéseit ledokumentáljuk és odaadjuk, a meeting felvételével együtt!

Ezt természetesen neked kell mérlegelni, de ha hetente 2-3 órát már tudsz foglalkozni a TöLCSéR-eddel, akkor már megéri itt lenned. Minden előadás visszanézhető, ezért a saját tempódban tudsz haladni!
Pro Tipp: Ha nincs időd a marketing fejlesztésével foglalkozni, akkor szervezd ki a tagságot egy kollégádnak!

Gyakori Kérdések

Még vannak benned kérdések?

Engedd meg, hogy megválaszoljuk őket!