4 Napos Microfunnel Építő Kihívás

Kihívás 1. Nap

Válaszd ki a célpiacod és írd meg a rájuk szabott csaliterméked.

A bevezetőn túlvagyunk – innentől minden lecke tartalmazni fogja a konkrét feladatokat is, melyek követésével meg fog épülni a saját MicroFunneled. Olvasd el mindig a leírást, és hajtsd végre lépésről lépésre az alul található feladatokat!

A MicroFunnel elkészítésének első lépése, hogy tervezzük meg, milyen célcsoportnak (vagy szűkebb szegmensnek) és milyen témában fogunk tudni értékes tartalmat előállítani.

Abból a gondolatból tudunk kiindulni, hogy egy (leendő) vásárló – mielőtt meghozza a vásárlási döntését -, általában körülnéz az interneten. Témától, iparágtól függően végezz egy hosszabb-rövidebb kutatást. Ha komoly problémáról / vágyról van szó, akár “ki is képzi magát” a témából, szinte szakértővé.

A Te célpiacodat is jó eséllyel számtalan kérdés foglalkoztatja, rengeteg szempont merül fel bennük vásárlás előtt.

Ebbe a kutatási, gondolkodási, elemzési szakaszba tudunk azzal bekapcsolódni, ha megválaszoljuk ezeket a kérdéseket, megoldjuk az ügyfél a témához tartozó egy-egy kisebb problémáját.

Hogy milyen a jó csalitermék, arról külön könyvet lehetne írni, de ha az alábbi szempontokat figyelembe veszed, nem foghatsz mellé:

  • Konkrét célpiachoz, minél szűkebb szegmenshez szól
  • Konkrét témát, problémát tárgyal, nem általánosságokról szól (akár egy egészen konkrét kérdést válaszol meg)
  • És ha csak lehet, egy élethelyzet köré épül – mert minden leendő ügyfeled benne van valamilyen helyzetben, őt az foglalkoztatja, arra keres megoldást, az érdekli. A termék, azaz egy konkrét ajánlat (ezen a ponton) még nem köti le a figyelmét. Arról kell beszélni, ami az ő fejében van, az pedig egy élethelyzet, egy kihívás.
  • Gyors és azonnali választ vagy megoldást kell adnia. Azaz felvet az anyag egy kérdést, témakört és azt a részterületet teljeskörűen meg kell oldania. Tehát nem lehet félmegoldás, nem hagyhatjuk félbe a folyamatot. Ezt hívjuk “quick wineknek”, azaz gyors nyereségeknek. Akkor jó a csalitermék, ha valami azonnali, gyors megoldást hoz egy fájdalmas problémára. A teljes területet nem kell megoldania, mert az a termék dolga, de egy konkrét kérdést meg kell válaszolnia, vagy egy részterületre gyors nyereséget, megoldást kell adnia.

Célközönség megtervezése:

Írd meg a csalitermék szövegét

Miután született egy átfogó képed a célpiacodról és a témáról, amit ki fogsz fejteni, itt az idő konkretizálni, hogy miről is fog szólni a csalitermék, mi lesz a formátuma, stb.

Több lépésben fogjuk megírni a csaliterméket – az ugyanis nem működik, hogy „ha megvan a téma, csak ülj neki egy fehér lappal és írd meg az anyagot”. Ezért kövesd a lebontott lépéseket, így apránként haladva a végére össze fog állni a teljes anyag.

Példa

Az esettanulmány videóban látott PDF-et innen le tudod tölteni, hogy tudj belőle inspirálódni. Kattints a képre a PDF megnyitásához (új ablakban fogja megnyitni):

Miket figyelj meg ebben az anyagban?

  • Egy konkrét célpiachoz szól: Értékesítők (és értékesítési vezetők)
  • Egy adott élethelyzetet szólít meg: Annak szól, aki szeretné a lezárási arányát javítani. Ez egy ún. „kasszaközeli” téma, azaz közel van a célpiac fő céljához.
  • Valós segítséget ad: Annak ellenére, hogy rövid az anyag, ütős a tartalma. Azaz még egy tapasztalt értékesítőnek is hasznos csekklistaként szolgál egy-egy tárgyaláson (hogy milyen jelekre figyeljen a tárgyalópartnerén, ha minden kis rezdülésére reagálni akar).
  • Van benne ún. „mítosz”: Ez annyit tesz, hogy kikiáltja az anyag, hogy a hatékony értékesítés legújabb „innovációja” az, hogy figyeld a partnered minden rezdülését és reagálj azokra (ne csak lenyomd a torkán azt a prezentációt, amivel készültél).
  • Erre azért van szükség – azon túl, hogy igaz a gondolat -, mert a cég terméke egy olyan szoftver, amivel le tudja követni az értékesítő az ügyfele reakcióit és azoknak megfelelően tud rögtönözni a prezentációjával.
  • Gyakorlatias: Konkrét tippeket ad, milyen jelekre kell figyelni, és mit csináljon az értékesítő, ha ezeket észreveszi a tárgyaló partnerén. Szinte kézikönyvként használható.
  • Minden bekezdés végén ott a „take-away”, azaz a legfőbb gondolat, amit vigyen magával az olvasó. Ezzel hitelességet építünk, mert ezek valóban jó és értékes gondolatok, egy célpiacba tartozó szakember értékelni fogja ezeket.
  • Paradigmaváltás: Van az anyagban pár olyan paradigmaváltó gondolat, ami tényleg szemfelnyitó és olyan értékes, hogy fizetős anyagban kellene árulni…
  • Rövid és jól tagolt: Gyorsan olvasható, könnyed, átlapozva is átjön a lényeg.

Az anyag AI bevonása nélkül, csupán emberi erőforrással íródott, kb. 3 óra alatt. Mesterséges intelligenciát csak az inspirálódáshoz használtunk. Ugyanakkor nem tilos AI-val írni, ha Neked nem az írás a szupererőd, nyugodtan vesd be a hatékonyság érdekében!

Formátum

Első körben érdemes eldönteni, milyen formátumot szeretnél létrehozni. Ebben az anyagban a legegyszerűbb megoldást, a PDF-et fogjuk részletezni, de további izgalmas formátumok közül is választhatsz (akár most, akár majd a későbbi MicroFunneleidhez):

  • Írásos anyag (pl. PDF, hírlevél-kurzus, powerpoint prezentáció, zárt blogcikk, stb.)
  • Videó (lehet előadás, webinár felvétele, podcast, interjú vagy kifejezetten e célra készült oktató videó)
    • Lehet ingyenes élő webinár, személyes bemutató előadás, workshop is
  • Csekklista
  • Elmetérkép, folyamatábra vagy infógrafika
  • Kvíz vagy teszt
  • Ingyenes konzultáció, felmérés, tanácsadás

Illetve összeállíthatsz komplett csali-csomagokat ezek kombinációjából. De elsőre javasoljuk, hogy kezdd a legegyszerűbbel, ami egy sima PDF.

Tartalom

Ha megvan a formátum, akkor annak megfelelően kell elkészíteni a tartalmat. Nyilván egy videó forgatókönyvét sokkal bonyolultabb összeállítani, mint egy PDF tartalomjegyzékét megírni.

Itt most maradunk a legegyszerűbb verziónál, a PDF-nél.

A következő feladat tehát, hogy készítsd el a PDF tartalomjegyzékét. Ebből lesz majd könnyű megírni magát a tartalmat. Sokkal nehezebb lenne tartalomjegyzék nélkül, simán egy fehér lappal elkezdve egyből a kész szöveget megírni.

  • A kiválasztott élethelyzetből kiindulva adj egy munkacímet a PDF-nek. Nem rossz, ha már most egy ütős címsor pattan ki a fejedből, de a legtöbb esetben az igazán frappáns megfogalmazás majd csak az anyag megírása után, utólag fog beugrani. Addig egy sima munkacím is megteszi: Miről szól az írás? Mi a téma? Mi a quick win?
  • Ezt követően írd össze csak úgy vegyesen a gondolataid, mondanivalód a témáról! Mi a lényeg, aminek mindenképpen szerepelnie kell az anyagban? Mi a fő gondolat, a kulcs mondanivaló? Ha egy adott kérdésben akarsz segíteni az ügyfeleidnek, mit kellene mondanod, átadnod nekik, milyen információkra kellene felhívnod a figyelmüket? Ha valaki erről a témáról kérdezne, miket mondanál neki? Ezeket írd össze akár felsoroláspontokban, akár elmetérkép formátumban.
    • TIPP: Ezen a ponton nagyon jól használhatóak az AI (mesterséges intelligencia) alkalmazások (pl. Chat GPT, Google Gemini), amelyekkel “átbeszélve” a témát, sok inspirációt fogsz kapni.
  • Ha kész a felsorolás-szintű tartalomjegyzék, gondold át a logikai sorrendet, és ha szükséges, rendezd át a fejezetek sorrendjét. Ne feledd: nem attól lesz értékes egy ilyen anyag, ha feleslegesen hosszú, hanem attól, ha valós módon old meg egy konkrét és fájó problémát (vagy visz a megoldáshoz közelebb). Próbálj meg ezért elsőre rövid anyagot írni (akár 3-5 oldal is bőven megteszi, ha az átad legalább egy olyan kulcsgondolatot, ami valóban hasznos az ügyfelednek). A kifejezetten hosszú, több száz oldalas PDF-ek inkább kontraproduktívak, megijednek tőle az olvasók és le sem töltik, vagy ha letöltik, nem olvassák el.
  • Ha megvan a fejezetek helyes sorrendje, akkor csak magadnak, jegyzetként írd le mindegyikhez 2-3 mondatban, miről is akarsz beszélni az egyes fejezetekben. (Ha haladó vagy ilyen anyagok írásában, erre lehet, hogy nem lesz szükséged.)
    • Ne felejts el két extra fejezetet beépíteni a könyvbe: az egyik az elejére, ami felépíti a vállalkozásodat és szakértőként pozícionál téged.
    • A másik pedig a végére: kell egy “hogyan tovább” – azaz pontosan mit tegyen az olvasó, ha neki ez az egész tetszett, mit tud tőled megvenni. Csinálj egy reklámot a belépő termékednek és linkeld be a PDF-be a termék sales oldalát (ha már van ilyened – ez ugye nem része a MicroFunnelnek, de ha van már sales oldalad, webáruházad, belinkelheted. Bár ettől sok forgalmat ne várj, mert ez ugye nem kampány, de miért is ne…)
  • Ezt követően nincs más hátra, mint megírni a – szinte – kész szöveget a tartalomjegyzék és a jegyzeteid alapján. Egyik fejezetet a másik után. Itt még nem kell tökéletes szövegre törekedni, nem baj, ha vannak benne hibák, majd azokat az átolvasáskor korrigálod. Ezen a ponton fontosabb, hogy “kidőljön” belőled a szöveg, minél gyorsabban, egy lendülettel.
  • Az íráshoz a legegyszerűbb, ha Google Docs-ban dolgozol, abból nagyon könnyű lesz PDF-et kinyerni és meg tudod osztani másokkal is, ha más lesz, aki mondjuk korrektúrázza az anyagot, vagy tördeli. (De persze, ha Wordben vagy egyéb szerkesztőben otthon vagy, használhatod a jól bevált szoftvered erre a célra.)
    • Viszont bármelyik szövegszerkesztővel is dolgozol, fontos, hogy használd a bekezdés-stílusokat (címsorokat és normál szöveget). A kinézettel most még ne törődj, a következő lépésben fogjuk elvégezni a formázást. De így akkor egységesen tudjuk majd az anyagot megformázni, nem kell minden címsoron és bekezdésen külön végigmenni.
  • Visszaolvasás és korrekció – ha kész az írás, olvasd át és finomítsd a szöveget, javítsd ki a helyesírási hibákat, fogalmazd át nem egyértelmű mondatokat, szedd szét a túl hosszú bekezdéseket, cseréld ki az idegen szavakat.

Egyelőre – ha kész vagy a szöveggel – csak hagyd így az anyagot, mert később még vissza fogunk ide térni, amikor kész a borító. Tördelni és a stílusokat kialakítani is akkor fogjuk. Elsőre legyen meg maga a szöveg.

Ha kész, akkor gratulálunk! Mára teljesítetted amit kellett.

Holnap innen folytatjuk!

Elakadtál? Nehéznek tűnik? Nem szeretnéd magányosan végigcsinálni?

Csatlakozz a TLCSR Mentorprogramhoz!

Egy komplett támogatási rendszer, ahol nemcsak megtanulhatod a stratégiai, taktikai és technikai infókat, hanem a megvalósítás minden lépésében elkísérünk

Professzionális, élő képzések hetente

Ha kezdő vagy, akkor is fogod érteni, és ha hazánk top 100 online marketing szakembere között vagy, akkor is fogsz újat hallani a heti élő webinárokon, ahol lépésről lépésre végigmegyünk a TLCSR rendszer 5 pillérén (stratégiai, taktika és technikai szinten egyaránt).

Fókuszcsoportos véleményezés
Fókuszcsoportos véleményezés

Amikor majd készül már a rendszered, megoszthatod az elemeket a többiekkel, akik tudják véleményezni, mielőtt még a piaccal ütköztetnéd azt. Ezek a visszajelzések szó szerint milliókat fognak Neked érni!

Megosztható tudástár archívum

A heti képzéseket utólag is eléred, így egyrészt a saját tempódban tudod őket feldolgozni, másrészt már most is egy tonna anyag áll a rendelkezésedre. Regisztrálj most és 3 percen belül már nézheted is az összes videót, amit ráadásul a munkatársaiddal is megoszthatsz (ugyanis cégre szól a hozzáférés).

Díjmentes tanácsadás

Közvetlen elérést kapsz hozzánk a zárt Facebook csoportban, ahol minden kérdésed díjmentesen megválaszoljuk – legyen szó akár technikai, akár kreatív elakadásról. Ez azt jelenti, hogy: Nem-akadhatsz-el!

Gyakorlati tematika

Aki csatlakozik, belőle megvalósító lesz

Valódi eremények

Nemcsak beszélünk, hanem cselekszünk is. Korábbi kampányaink sikerei önmagukért beszélnek. Sőt, olyan biztosak vagyunk a módszereinkben, hogy garanciát vállalunk: ha a kickoff meeting során nem tervezünk számodra megfelelő funnelt, visszakapod a befizetett összeget.

Danival és Matyival épített rendszerem 88Ft-os áron hozza a feliratkozókat a CRM-be, pedig még csak 1 hete hirdetek.

Balázs

Matyiék segítségével 1 nap alatt raktam össze a listaépítő rendszerem, ami telefonszámos leadeket termel 390 Ft-ért. Nagyon jók ezek a számok, és még csak az első lépésnél tartok!

Zoltán

Azelőtt is készítettünk kampányokat, de Daniéknak hála ez egy teljesen új irányt adott a marketingünknek. Végre tudunk stratégiát tervezni és mérni!

Csaba

Mindez még új Neked?

Értsd meg a T.L.C.S.R. Stratégia lényegét 3 perc alatt

A TLCSR egy betűszó, ami az 5 lépéses stratégia egyes pilléreit takarja. A kérdés tehát az, hogy mi ez az 5 pillér, és miért ez az a megközelítés, ami egyedüliként működik szinte bármilyen piacon?

Ha hatékony online vevőszerző rendszert akarsz kiépíteni a vállalkozásodban, annak így KELL kinéznie:

TRAFFIC (forgalom)

Először is el kell érned a hideg célközönségedet és forgalmat kell terelned a saját marketing tölcséreidbe. Az első szavunk épp ezért a TRAFFIC, innen a T betű.

If people don’t know who you are, they can’t buy from you. Your biggest problem isn’t your product, your price, or even the competition. It’s that not enough people know you exist.

Ha az emberek nem tudnak rólad, nem tudnak tőled vásárolni. A vállalkozásod legnagyobb problémája nem a terméked, nem az árazásod, de még csak nem is a konkurenciád. A legnagyobb problémád az, hogy nem tudnak rólad elegen!

A marketing rendszereidbe érkezők egy részét át fogod tudni konvertálni érdeklődővé, követővé, azaz listát KELL belőlük építened. A listád lesz a közvetlen elérés a belső piacodhoz. Legyen az sima email lista, komplex CRM rendszer, vagy akár csak social media követők. A második pillér tehát a LIST, ezért a második betű az L.

Your online business is only as good as your audience. In order to sell, you need to have people to sell to.

Az online üzleted csak annyira jó, amennyire a közönséged jó. Ha el akarsz adni, akkor kellenek emberek, akiknek el tudsz adni.

Most jön a lényeg: a listádon kommunikálsz, értéket adsz, szolgálod a követőidet. Ezzel szakmai hitelességet és bizalmat tudsz kiépíteni. A harmadik lépés tehát a hosszú távú kommunikáció, COMMUNICATION, innen a C betű.

A bizalomépítésnek a kommunikáció nem a legjobb, hanem az egyetlen eszköze

Miután, és hangsúlyozottan miután már kialakult a szükséges szimpátia és bizalom az irányodba, akkor lesz lehetőséged ajánlatot tenni az érdeklődőid felé kampányok formájában. Jön tehát a SALES, az S betű.

All things being equal, people want to do business with their friends. All things not being equal, people still want to do business with their friends.

Ha minden más tényező azonos, az emberek szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal, és ha nem is azonos minden tényező, az emberek még mindig szívesebben kötnek üzletet a barátaikkal

Végül az egyszeri vásárlóból törzsvevőt kell konvertálni, mert abban lesz a nagy profit. Ezt hívjuk RESELL-nek, így az ötödik betű az R

A vállalatok gyakran elfelejtik, hogy a meglévő ügyfelek megtartása és elégedettségük növelése sokkal olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése.

Ez az 5 lépés adja ki a TLCSR betűszót, amit, ha kiegészítünk magyar magánhangzókkal, akkor megkapjuk a TÖLCSÉR szót, ami utal az egész rendszer szakmai megnevezésére (marketing tölcsér, angolul: marketing funnel vagy sales funnel).

Ha járatos vagy az online marketingben, akkor találkozhattál már a sales funnel, vagy marketing tölcsér gondolatával – de ne vedd félvállról! Van ugyanis mind az 5 lépés tekintetében pár olyan kritikus pont, amit, ha nem megfelelően csinálsz, még akkor sem lesz eredmény, ha ezt az 5 lépést sorban végezted el! Mindennek megvan a maga módja, a legjobb módja (best practice) – és pontosan ez az, amit megtanítunk Neked a TLCSR Mentorprogramban.

A Kihívásban elkészítetted a "T" és az "L" részeket.

A sikeres értékesítéshez azonban szükség lesz a maradék 3 lépésre is!

Kiktől fogsz tanulni, ha csatlakozol?

Szász Mátyás

A VezérAkadémia alapítója és a Convio társtulajdonosa.

Cégfejlesztési tanácsadóként a KKV szektorban az 1-100 fős cégvezetők mentoraként, pontosan látom, hogy a TLCSR az egyetlen működő stratégia.

A Convio TLCSR Tagsági programban, az elmúlt 15 évem összes tapasztalata benne van.

Screenshot 2024-11-14 at 17.43.36

Daróczi Dániel

A Convio vezetője és társalapítója. A Convio X AI szoftver fejlesztője és tulajdonosa.

Online marketing szakértőként, tisztában vagyok a cégvezetők és vállalkozók legnagyobb kihívásaival a mindennapokban, ami a stratégia kitalálása és technikai haladás beépítése, miközben a céget vinni kell a hátunkon.

Éppen ezért a TLCSR Tagságban, nem hagylak magadra ezekkel a problémákkal. Mindig fordulhatsz hozzám, ha elakadnál!

Itt a pontos menetrend, mi fog történni, miután csatlakozol a Mentorprogramhoz

5 percen belül: Megkapod a hozzáféréseket

Fogsz kapni azonnal egy visszaigazoló levelet, amiben megérkezik majd a Tudástár belépési jelszavad – így egyből birtokba veheted a videótárat tonnányi képzési anyaggal mindazon témákról, amiről beszéltünk a fentiekben.

1-2 órán belül: Várunk a közösségben!

Szintén az azonnali visszaigazoló levélben lesz a Facebook csoportunk linkje – csatlakozz és 1-2 órán belül jóváhagyjuk a jelentkezésed.

Pár napon belül: Személyes stratégiát dolgozunk ki Neked – élő egyenesben!

Pár napon belül meg fogunk invitálni egy személyes, élő (online) tervező alkalomra, amit mi Kickoff Meetingnek hívunk.

Ennek az a célja, hogy megismerjünk Téged, bepillantást kaphassunk a vállalkozásodba, és ott, élő egyenesben személyre (a vállalkozásodra) tudjuk szabni a T.L.C.S.R. Stratégiát.

1 héten belül már új tananyag vár rád!

Hetente bővül a tudástár archívumahol témáról témára haladunk végig a teljes T.L.C.S.R. rendszeren.

Miután csatlakozol a Mentorprogramhoz, egy héten belül egészen biztosan sor fog kerülni a következő ilyen alkalomra – ahol megkapod a leginnovatívabb és legprofesszionálisabb online marketing tudást a T.L.C.S.R. mind az 5 pillérére vonatkozóan.

Már az első hónap alatt: El tudod kezdeni a megvalósítást!

Mindezen támogatásokkal, átnézve az alapokat és felvéve a ritmust, az első hetekben Te is el fogod tudni kezdeni építeni a saját T.L.C.S.R. rendszered, hiszen

  • meglesz a személyre szóló terved, és a lépésről lépésre csekklistád, amit a Kickoff Meetingen tervezünk meg Neked,
  • rendelkezni fogsz az alaptudással, amit a Tudástárban lévő videókból tudsz beszerezni,
  • nem lesz kétséged, merre indulj, milyen szoftvereket használj, stb., mert a Facebook csoportban át tudunk mindent beszélni,
  • nem lesz kreatív elakadásod, mert a videókban minden olyan technikát megtanítunk, melyekkel elhárítható a “fehérlap-szindróma”

1-2 hónap után pedig: Lesznek valódi üzleti eredményeid

Pár hét, egy-két hónap elég lesz ahhoz, hogy ha fókuszt helyezel erre a témára, akkor el fog készülni az első rendszered:

  • lesznek feliratkozóid,
  • megjelennek az első vevőid,
  • és fogsz számokat látni, valós mutatókat, hogy hogyan teljesít a rendszered.
  • Innentől indul majd az optimalizálás, fejlesztés – de az már egy másik téma.

Nem volt elég? Tudjuk fokozni!

Személyre szabott tervet készítünk Neked élőben, négyszemközt!

A TLCSR stratégiai része minden cégben ugyanaz: Traffic -> List -> Communication -> Sales -> Resell

Viszont minden vállalkozás más és minden iparág másképp működik, ezért a stratégia adaptálása – azaz a taktika – mindig személyre szabott kell legyen, mert csak így fog működni a dolog számodra!

Amint csatlakozol a programhoz, pár napon belül találunk időpontot és személyesen, élőben (online) megtervezzük számodra azt a taktikát és lépéssort, ahogyan Neked alkalmazni lesz érdemes a TLCSR módszertant. Erről az online konzultációról úgy fogsz felállni, hogy pontosan fogod tudni, mit építesz, meglesz a rendszerterv és a pontos, lépésről lépésre csekklista.

Abban is segítünk majd, hogy ennek megfelelően a tudástár anyagait hogyan, milyen sorrendben dolgozd fel.

Válaszd ki a számodra szimpatikusabb ajánlatot

Csatlakozz a Mentorprogramoz a neked legmegfelelőbb csomaggal!

Vagy spórolj 23%-ot az éves díjjal

Havi tagság

29 €

+ áfa

≈ Havi nettó 12.000 Ft

Negyedéves Tagság

59 €

/ 3 hónap + áfa

≈ Havi nettó 7.900 Ft

Éves Tagság

179 €

/ év + áfa

≈ Havi nettó 5.900 Ft

Teszteld a Mentorprogramot bármelyik csomaggal és cserébe akár maradsz utána, akár nem, az alábbi bónuszokat örökre megtarthatod:

Bónusz 1.

Az Esettanulmány Videó Vágatlan Verziója

Bónusz 2.

A TLCSR Stratégia Teljeskörű Dokumentációja

Bónusz 3.

Extrém Konverzió Konferencia

EXTRABÓNUSZ

Sehol nem látott segítség: Minden technikai elakadásod élőben feloldjuk (távoli asztali elérésen keresztül)

Íme a távgyógyítás, ami benne van a program árában

Mi viccesen csak távgyógyításnak hívjuk ezt.

A dolog arról szól, hogy ha technikai problémába ütköznél a megvalósítás során, sokszor sokkal egyszerűbb megcsinálni, mint elmesélni a dolgot, így azt találtuk ki, hogy ilyenkor foglalhatsz egy időpontot, amikor is távoli asztali eléréssel rácsatlakozunk a számítógépedre és mi beállítjuk a szükséges dolgokat, feloldjuk a szoftveres elakadásokat (természetesen úgy, hogy közben végig ott vagy a géped mellett és a monitoron látod, mit csinálunk – plusz ugye el is magyarázzuk.)

Ez azt jelenti számodra, hogy ha el tudod kötelezni magad, hogy végre rendbe rakod a vállalkozásod online marketingjét, akkor ebben a Mentorprogramban valóban minden létező támogatást meg fogsz ehhez kapni és valóban soha nem fogsz elakadni!

A Tagsági díj magában foglalja a

Teljes tudástár hozzáférést

A zárt FB csoporthoz való csatlakozást

1 db Kickoff Meetinget

Részvételt a heti online képzéseken

Semmit sem kell, de lehetőség van részt venni személyes workshopjainkon és egyéb képzéseinken.

Ezek nyilvános alkalmak, de a Tagjaink számára kedvezményesen vehetőek igénybe. Ilyen alkalmakon személyesen találkozunk és ha kell a Te egereddel kattintjuk össze a működő vevőszerző rendszered.

Mivel ez nem kötelező, ezért is van külön díja, de nem feltétel a csatlakozáshoz.

Ha olyan iparágban vagy, ahol nem egyértelmű az online marketing, vagy a csalitermék szerepe, akkor felmerülhet benned ez a kérdés.

Ezért tartjuk a kickoff meetingeket, ahol neked személyre szólóan megalkotjuk azt a stratégiát, amivel biztos a siker számodra az online térben.

Ha a kickoff meetingen nem tudunk neked stratégiát kitalálni, mert azt látjuk, hogy nem lehet a TLCSR modellt alkalmazni a Te vállalkozásodra, akkor a teljes tagsági díjat visszafizetjük neked!

Igen!

A Kickoff Meetingen Mindeketten ott vagyunk és átgondoljuk, hogy a vállalkozásodnak melyik - bizonyítottan működő - Funnel lenne a legjobb. Ezután ennek a lépéseit ledokumentáljuk és odaadjuk, a meeting felvételével együtt!

Ezt természetesen neked kell mérlegelni, de ha hetente 2-3 órát már tudsz foglalkozni a TöLCSéR-eddel, akkor már megéri itt lenned. Minden előadás visszanézhető, ezért a saját tempódban tudsz haladni!
Pro Tipp: Ha nincs időd a marketing fejlesztésével foglalkozni, akkor szervezd ki a tagságot egy kollégádnak!

Gyakori Kérdések

Még vannak benned kérdések?

Engedd meg, hogy megválaszoljuk őket!