Magasan konvertáló webrendszerek rekord sebességgel

Lízingelj profi honlapokat, és a milliós bekerülési költséget fordítsd inkább reklámra!

A hagyományos módszerrel

A Convio módszerével

A Te vállalkozásodnak nem pusztán egy honlapra, hanem üzleti eredményekre van szüksége: Feliratkozókra és Vásárlókra

“Ha van elég bevétel, minden van!” – Egy cégnek elsősorban arra kell törekednie, hogy megfelelő forgalmat állítson elő. Ehhez szükséged lesz magasan konvertáló feliraktozó- és értékesítési oldalakra, komplett webrendszerekre:

Feliratkozó szerzés

Építs listát letisztult és magasan konvertáló landing oldalakkal

Vevőszerzés

Szerezz vevőket professzionális, konverzióra optimalizált értékesítési oldalakkal

Piaci dominancia

Legyél a piacod domináns szereplője azáltal, hogy az értékesítési tölcséred kitermeli a reklámköltségét

Ismertség

Legyél népszerű a célpiacod körében azáltal, hogy a honlapod végre a céged jövőjét tükrözi és nem a múltját

Stratégiára épül és üzleti eredmény ér el

Ettől több egy webrendszer mint egy sima honlap

“A stratégia nélküli végrehajtás céltalan. A végrehajtás nélküli stratégia haszntalan.”

Lízingeld a honlapod! De mitől olyan nagy durranás ez?

Sokan azt gondolják, ha beleölnek 1-2-3 millió forintot egy honlapba, akkor azzal meg is vannak, jönni fognak az eredmények. Ez nem így van!

Egy elkészült honlappal Te még nem a célba értél be, hanem csak a rajthoz álltál fel. Gondold csak végig!

Két dolog kell ahhoz, hogy egy webrendszerből a végén feliratkozók és vevők potyogjanak ki:

Forgalom és Konverzió!

Azaz az egyik kérdés, hogy hányan látogatnak az oldalra, (forgalom)
a másik, hogy a látogatók közül hányan iratkoznak fel egy landing oldalon vagy vásárolnak egy értékesítési oldalon (konverzió)

Mi gondoskodunk a konverzióról – a Te dolgod a forgalom! Ami pénzbe fog kerülni. Viszont így, hogy nem kell kifizetned a milliós fejlesztési költségeket, marad pénzed marketingre – a havidíjat meg ki fogja termelni az innen keletkező extra bevétel!

Ez a nagy durranás:

Úgy lehet milliós értékű, professzionális webrendszered, hogy nem kell előre kifizetni az összeget, marad pénzed a marketingre, így felfelé tartó spirálra fogod tudni tenni a céged!

Miért éri ez meg nekünk? – kérdezheted

Nos, mi hiszünk a cégedben, és hiszünk abban, hogy tudunk Neked eredményeket hozni. Így az elkészült webrendszereket azon túl is fogod lízingelni, hogy lejárt a futamidő, ezáltal nekünk is megtérül, hogy munkát, időt és ezzel pénzt fektetünk a cégedbe!

(Épp ezért elég alapos a szűrési rendszerünk, hogy csak olyan projektet vállaljunk el, ahol ez valóban igaz. Ha együtt dolgozunk, biztos lehetsz abban, hogy mi 100%-ig hiszünk a cégedben és elkötelezzük magunkat melletted!)

Íme a hármas titok a Convio-módszer mögött

Avagy mi a különbség a webfejlesztés és a webrendszer-fejlesztés között

Üzleti stratéga: A hiányzó láncszem

Ha egy hagyományos webfejlesztő- vagy marketingügynökséget bízol meg egy honlap kivitelezésével, akkor vagy egy projektmenedzserrel, vagy egy programozóval, vagy lehet, hogy egy szabadúszó webfejlesztővel fogsz tudni egyeztetni.

Akik értenek a saját szakmájukhoz, de kevésbé értenek a cégfejlesztéshez, üzleti folyamatokhoz és nem rendszerben gondolkodnak.

A Convionál elsődlegesen Üzleti stratégával fogsz tudni egyzetetni, aki megérti és átlátja a cégedet és stratégiai szinten is tud tanácsot adni. Innen lehet ugyanis lebontani, hogy az üzleti eredményekhez egyáltalán milyen webrendszerekre lesz szükséged.

Bevált know-how

A Convio szakemberei immáron 13 éve építenek különféle webrendszereket. Mátyás több esetben a nagyközönséggel is megosztotta az ezek mögött rejlő know-how-t. Ilyen volt az Online Milliomos Tréning Csepregi Balázzsal és Weiser Istvánnal, vagy a Piaci Dominancia Tréning Schlingloff Sándorral. De Mátyás több projekten is együtt dolgozott Tóth Ádámmal, a konverted.io ügynökség alapítójával.

Az évek alatt a végletekig finomodott az a know-how, melyre a Te webrendszered is épülni fog.

Letisztult sablonok

A Convio-módszer egyik leglényegesebb alkotóeleme, hogy nagyon letisztult, elegáns dizájnokkal dolgozunk. Ettől lesz az építés gyors és költséghatékony, a konverzió pedig kimagasló. Sokan nem tudják, de a túl sok dizájn megöli a konverziót. Az áttekinthetőség, érthetőség a lényeg.

Ebből kifolyólag készülj rá, hogy profi rendszered lesz, de nem feltétlenül olyan kinézettel, ami “Neked tetszik”, hanem olyannal, ami eredményeket hoz. Reméljük, ez utóbi szerinted is fontosabb

9 lépés az üzleti eredményekig - végig fogjuk a kezed