Magasan konvertáló webrendszerek rekord sebességgel
Lízingelj profi honlapokat, és a milliós bekerülési költséget fordítsd inkább reklámra!
A hagyományos módszerrel
- Egy olyan szakember fogja megtervezni a vevőszerző rendszered (honlapod), aki nem ért a cégfejlesztéshez
- Sok esetben Rád lesz bízva, hogy “találd ki”, mi legyen az oldalon, írd meg a tartalmakat
- Kapsz egy dizájnos honlapot (jó esetben), ami nem feltételenül lesz az eredményekre optimalizálva
- Általános tapasztalat, hogy a fejlesztés húzódik, a határidők szétfolynak
- Sokszor nem elérhető a fejlesztő, nem tudsz kitől kérdezni, nem fogsz stratégiai tanácsokat kapni
- Az átadott oldalon utána arra is napokat kell várni, hogy egy mondatot átírjanak
- A FEJLESZTÉS TELJES DÍJÁT AZ ÁTADÁSIG KI KELL FIZETNED
A Convio módszerével
- Mi üzleti eredményekre fókuszálunk, ezért foolyamatokban és stratégiában gondolkozunk
- Segítünk Neked a stratégia felállításában és koncepció megalkotásában is
- Garanciával biztosítunk a határidők betartásáról (ezt nagyon komolyan vesszük)
- Nem leszel hozzánk kötve, az elkészült honlapokon Te is tudsz majd módosításokat végrehajtani (készítünk Neked róla videós súgót)
- AZ EGYSZERI KEZDŐRÉSZLETEN TÚL CSAK EGY JELKÉPES HAVIDÍJAT KELL FIZETNED - ÍGY MARAD PÉNZED A MARKETINGRE IS
A Te vállalkozásodnak nem pusztán egy honlapra, hanem üzleti eredményekre van szüksége: Feliratkozókra és Vásárlókra
“Ha van elég bevétel, minden van!” – Egy cégnek elsősorban arra kell törekednie, hogy megfelelő forgalmat állítson elő. Ehhez szükséged lesz magasan konvertáló feliraktozó- és értékesítési oldalakra, komplett webrendszerekre:
Vevőszerzés
Szerezz vevőket professzionális, konverzióra optimalizált értékesítési oldalakkal
Piaci dominancia
Legyél a piacod domináns szereplője azáltal, hogy az értékesítési tölcséred kitermeli a reklámköltségét
Ismertség
Legyél népszerű a célpiacod körében azáltal, hogy a honlapod végre a céged jövőjét tükrözi és nem a múltját
Stratégiára épül és üzleti eredmény ér el
Ettől több egy webrendszer mint egy sima honlap
“A stratégia nélküli végrehajtás céltalan. A végrehajtás nélküli stratégia haszntalan.”
(Morris Chang - dollármilliárdos üzletember)
Lízingeld a honlapod! De mitől olyan nagy durranás ez?
Sokan azt gondolják, ha beleölnek 1-2-3 millió forintot egy honlapba, akkor azzal meg is vannak, jönni fognak az eredmények. Ez nem így van!
Egy elkészült honlappal Te még nem a célba értél be, hanem csak a rajthoz álltál fel. Gondold csak végig!
Két dolog kell ahhoz, hogy egy webrendszerből a végén feliratkozók és vevők potyogjanak ki:
Forgalom és Konverzió!
Azaz az egyik kérdés, hogy hányan látogatnak az oldalra, (forgalom)
a másik, hogy a látogatók közül hányan iratkoznak fel egy landing oldalon vagy vásárolnak egy értékesítési oldalon (konverzió)
Mi gondoskodunk a konverzióról – a Te dolgod a forgalom! Ami pénzbe fog kerülni. Viszont így, hogy nem kell kifizetned a milliós fejlesztési költségeket, marad pénzed marketingre – a havidíjat meg ki fogja termelni az innen keletkező extra bevétel!
Ez a nagy durranás:
Úgy lehet milliós értékű, professzionális webrendszered, hogy nem kell előre kifizetni az összeget, marad pénzed a marketingre, így felfelé tartó spirálra fogod tudni tenni a céged!
Miért éri ez meg nekünk? – kérdezheted
Nos, mi hiszünk a cégedben, és hiszünk abban, hogy tudunk Neked eredményeket hozni. Így az elkészült webrendszereket azon túl is fogod lízingelni, hogy lejárt a futamidő, ezáltal nekünk is megtérül, hogy munkát, időt és ezzel pénzt fektetünk a cégedbe!
(Épp ezért elég alapos a szűrési rendszerünk, hogy csak olyan projektet vállaljunk el, ahol ez valóban igaz. Ha együtt dolgozunk, biztos lehetsz abban, hogy mi 100%-ig hiszünk a cégedben és elkötelezzük magunkat melletted!)
Íme a hármas titok a Convio-módszer mögött
Avagy mi a különbség a webfejlesztés és a webrendszer-fejlesztés között
Üzleti stratéga: A hiányzó láncszem
Ha egy hagyományos webfejlesztő- vagy marketingügynökséget bízol meg egy honlap kivitelezésével, akkor vagy egy projektmenedzserrel, vagy egy programozóval, vagy lehet, hogy egy szabadúszó webfejlesztővel fogsz tudni egyeztetni.
Akik értenek a saját szakmájukhoz, de kevésbé értenek a cégfejlesztéshez, üzleti folyamatokhoz és nem rendszerben gondolkodnak.
A Convionál elsődlegesen Üzleti stratégával fogsz tudni egyzetetni, aki megérti és átlátja a cégedet és stratégiai szinten is tud tanácsot adni. Innen lehet ugyanis lebontani, hogy az üzleti eredményekhez egyáltalán milyen webrendszerekre lesz szükséged.
Bevált know-how
A Convio szakemberei immáron 13 éve építenek különféle webrendszereket. Mátyás több esetben a nagyközönséggel is megosztotta az ezek mögött rejlő know-how-t. Ilyen volt az Online Milliomos Tréning Csepregi Balázzsal és Weiser Istvánnal, vagy a Piaci Dominancia Tréning Schlingloff Sándorral. De Mátyás több projekten is együtt dolgozott Tóth Ádámmal, a konverted.io ügynökség alapítójával.
Az évek alatt a végletekig finomodott az a know-how, melyre a Te webrendszered is épülni fog.
Letisztult sablonok
A Convio-módszer egyik leglényegesebb alkotóeleme, hogy nagyon letisztult, elegáns dizájnokkal dolgozunk. Ettől lesz az építés gyors és költséghatékony, a konverzió pedig kimagasló. Sokan nem tudják, de a túl sok dizájn megöli a konverziót. Az áttekinthetőség, érthetőség a lényeg.
Ebből kifolyólag készülj rá, hogy profi rendszered lesz, de nem feltétlenül olyan kinézettel, ami “Neked tetszik”, hanem olyannal, ami eredményeket hoz. Reméljük, ez utóbi szerinted is fontosabb